Frequently asked questions

Mr.Sammi  staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden, het liefst zo snel mogelijk. Hij houdt niet van wachten, dus bij deze heeft hij alvast een aantal veel gestelde vragen beantwoord.

Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem gerust contact met ons op door te bellen of een mail te sturen.

Openingstijden

Maandag gesloten
Di t/m Zo. 11:30-23:30

Openingstijden keuken

ma t/m zo 11:30-21:00

Groepen

Grote(re) gezelschappen zijn van harte welkom bij Mr.Sammi. Om alles smooth te laten verlopen, hanteren we voor gezelschappen vanaf 12 personen andere voorwaarden en een andere kaart of doen we een menuvoorstel. Wil je meer info over lunchen of dineren met een groep stuur dan een mail info@mr-sammi.nl. Ben je met een grote groep en heb je iets te vieren, of heb je een zakelijke bijeenkomst en wil je dit graag in een afgesloten ruimte organiseren? Vul dan het aanvraagformulier voor evenementen in.

Honden

Honden zijn welkom bij Mr.Sammi, mits ze rustig blijven liggen. We zetten met liefde wat water voor ze klaar!

Ik ben vegetarisch, maar wil wel graag bij Mr.Sammi komen eten. Is er voor mij dan ook voldoende keuze?

Op onze menukaart vind je een flink aantal vegetarische of zelfs veganistische gerechten. Hier zit ongetwijfeld iets lekkers voor jou tussen! Zou je toch liever iets anders willen, dan maken onze koks met liefde iets voor je klaar. We adviseren je ook om eventuele allergieën te melden bij onze crew. Voor vragen of speciale dieetwensen zijn wij bovendien altijd per mail bereikbaar: info@mr-sammi.nl.

Verandert jullie kaart ook geregeld?
Naast de beroemde Mr.Sammi klassiekers, hebben we ook een aantal wisselende gerechten op onze kaart. De kaart wisselt met het seizoen, dus ieder kwartaal vind je weer nieuwe gerechten. Daarnaast hebben we een wisselend menu, waar altijd met seizoensproducten wordt gewerkt. Mr.Sammi werkt trouwens alleen maar met eerlijke en verantwoorde producten. Zo dragen ook wij ons steentje bij! Bekijk hier onze Menukaart.
Wij hebben wat te vieren, mogen wij onze tafel zelf versieren?

Ook al houdt Mr.Sammi zeker van een feestje, we houden ook graag rekening met onze andere gasten. Om deze niet ongewild in jullie party terecht te laten komen, houden we versieringen in eigen hand. Wel kunnen we altijd voor een feestelijke tafel zorgen. Voor meer info neem je contact met ons op via info@mr-sammi.nl.

Zijn jullie ook met de feestdagen geopend?

Jazeker! We communiceren onze eventuele gewijzigde openingstijden altijd geruime tijd van tevoren op onze Facebook pagina. Houd deze in de gaten te om op de hoogte te blijven van alles wat we in petto hebben!

Is het aan te raden om van tevoren te reserveren?

Om zeker te zijn van een plekje, raden we je aan om te reserveren. Dit kan het makkelijkste via ons online reserveringssysteem, hier zie je meteen welke tijden nog beschikbaar zijn.  Het is helaas niet mogelijk om via social media te reserveren.

Zit er verschil in kaart en service in de verschillende ruimtes?

Het enige verschil tussen Sammi Bistro en het bargedeelte, is het decor. De kaart en de service is exact hetzelfde. In het bargedeelte kun je dankzij onze open keuken meegenieten van het werk van de Mr.Sammi-keukenbrigade en bartenders, in de bistro vind je een wat formelere setting.

Kan ik ook gewoon bij Mr.Sammi langskomen, zonder te reserveren?

We raden je aan om te reserveren, om teleurstellingen te voorkomen. Maar uiteraard ben je ook zonder reservering van harte welkom. Mochten we niet meteen een tafel vrij hebben, kun je altijd genieten van een drankje aan de bar totdat er een plekje vrij komt.

Kan ik ook gewoon bij Mr.Sammi langskomen voor een drankje?

Je bent van harte welkom voor een drankje aan onze bar. De bartenders staan met veel plezier klaar om een heerlijke cocktail of een ander drankje voor je te maken. Daarnaast heeft de keuken heerlijke barbites die perfect passen bij een heerlijk fris drankje. Er is voldoende plek om met een groep vrienden of collega’s te komen borrelen. We adviseren je dan wel om van tevoren te reserveren via deze link of door te bellen.

Ik heb een klacht, via welke weg kan ik dit kenbaar maken?

Natuurlijk doen wij er alles aan om onze gasten van een zo mooi mogelijke avond te laten genieten. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit het geval zijn, dan horen we dat graag. Sterker nog, het liefst horen we alles wat beter kan. Alleen zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen en verbeteren.

Vraag op het moment even naar de leidinggevende, of stuur op een later tijdstip een e-mail  naar info@mr-sammi.nl.

Wat zijn de diverse betaal mogelijkheden bij Mr.Sammi?
  • Maestro
  • Visa
  • Mastercard
  • VPAY
  • Cadeaupas Mr. Sammi
  • Online Voucher Mr. Sammi
  • Op rekening (mits u tijdig het “op rekening-formulier” vooraf heeft doorgegeven bij de administratie)
  • E-facturatie, €40,- administratiekosten 
  • ECI cadeaukaart