Mr. Sammi in juli & augustus maandag gesloten

Het uitgangspunt binnen onze organisatie is altijd “kwaliteit” bieden, in de breedste zin van het woord”. Dat geldt zowel voor onze gelieve gasten als natuurlijk ook zeker voor onze waardevolle medewerkers. De laatste maanden hebben we vele stappen gemaakt ten aanzien van onze arbeidsvoorwaarden, met het oog gericht op een langdurige arbeidsrelatie met onze medewerkers.

Het blijkt in Nederland een collectief probleem in de horeca: voldoende gepassioneerde horecatijgers te vinden die samen willen knallen in de horeca.

De corona-pandemie en de daarbij horende verplichte sluiting van de afgelopen maanden heeft helaas voor onze branche niet veel goeds gebracht. Ondanks het feit wij als Mr. Sammi tijdens de corona- sluiting geen gedwongen afscheid hebben genomen van vaste medewerkers, hebben vele horecatijgers in de branche andere keuzes gemaakt en gekozen voor meer zekerheid en een baan buiten de horeca.

Dit leidt ertoe dat er nu we weer open mogen, een groot personeelstekort in de horeca is. Veel voormalige horeca-medewerkers geven hun zekerheid buiten de horeca niet meer op.

Helaas voelen wij als Mr. Sammi dit ook. We willen bij Mr. Sammi altijd onze secundaire arbeidsvoorwaarden waarborgen en geen extra druk op ons huidige personeel uitoefenen. Personeel dwingen tot een zesdaagse werkweek, overuren of uitstel van vakantie past niet binnen ons DNA. Zeker niet als dit enkel als doel heeft 7 dagen per week geopend te blijven. Daarom hebben we besloten vanaf maandag 12 juli, voor de maanden juli en augustus, de maandag om te dopen tot “rustdag”. Hiermee kunnen we onze arbeidsvoorwaarden binnen Mr. Sammi bewaken en het gevoel van ons geliefde vak, niet bij onze groep medewerkers verknallen.

Natuurlijk gaan we er vanuit dat we vanaf september weer 7 dagen per week met ons vertrouwende en nieuw aangetrokken personeel voor u klaar te staan.

Kwaliteit boven alles! “Gast- en medewerkers tevredenheid is snel vanzelfsprekend, enthousiaste gasten en medewerkers is de sleutel tot succes”

Liefs, Michel & Ankie